Post by mahdenpnandsengi on Feb 28, 2022 21:22:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger nøglerne ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
Helt klart femstjernet.... Jeg spiller dette spil hver dag... Det er udfordrende, men ikke for svært... Løjerne er så utroligt sjove, og jeg elsker det... Den eneste ændring, jeg ønsker, er, at den har flere niveauer... Men det er altid sjovt at afspille dem igen.... Også næsten hver opdatering er der nye baner... Så dette er mit yndlingsspil
Det er et godt spil men. Jeg spiller, og så prøver jeg at komme tilbage, og jeg kan ikke spørge, hun lægger noget, jeg vil fortælle, hvis det blev rettet
Kan ikke spille. Prøvede at afinstallere og geninstallere det. Hver gang jeg klikker på noget for at træffe et valg, slår det mig ud af spillet.
Meget spændende og lidt chokerende, når Miss T fanger dig, men jeg elsker dette spil, jeg vil gøre alt for ikke at slette denne app!
Det er sjovt, men nogle gange gør det dig en langsom, og du kan ikke løbe væk fra den, og af en eller anden grund vipper den sidelæns, når du ikke engang drejer din telefon anderledes
Jeg kan huske, da jeg var yngre, min ældre bedste ven introducerede mig til dette spil, og det virkede sjovt, så jeg spillede det. Selvom jeg har en samsung galaxy tablet, og jeg spillede den. Mine problemer er, at hun altid lejrer sin kornskål, tv'et eller hvad din mission nu gør det sværere. Jeg forstår, hvis det skulle være svært, men ikke kun det, men nogle gange, hvis jeg er i et andet rum, kommer hun ud af ingenting og henter mig! Og der er ingen historie overhovedet. Ret venligst dette.
FANTASTISK SPIL! spillet er fantastisk! Grafikken er god, men nedkølingen til at gå fjerner en stjerne, så ret dette
Hvorfor jeg ikke kan åbne kapitel 2 😔😔😔
Godt spil, men på pejsen brugte jeg benzinen, men hver gang jeg brugte benzinen ville den altid eksplodere, og bebrejde mig ikke, det er meningen, at det skal gøre det, men det gjorde det for mig, ikke kun hende, så fiks det, før det bliver værre
Det var for svært for en 11-årig pige, så hvis du er en 11-årig pige, kan du kun klare 2 niveauer, det tredje er det sværeste, og det er spild af opbevaring på din telefon😡
Hej alle sammen dette er min anden kommentar bare for at bekræfte de problemer jeg har med denne app så først vil jeg bare sige at muiltplayer stadig ikke er kommet ud jeg vil virkelig gerne spille miss t så dårligt anden halvdel af tiden, jeg får aldrig min gratis kapitel Jeg ved godt, at jeg måske er lidt hård ved appen, men jeg vil virkelig gerne spille forskellige spil og pranks. 3. miss t er en del glitchy, og også under det vil jeg gerne tilføje, at når jeg nogensinde prøver at lave pranken frøken t ender med at vide, hvor jeg er!
Det er et godt spil, lige når du vil have powerups eller mønter, "belønningsvideoen er ikke tilgængelig", og der er kun ét kapitel, du kan spille, og jeg kan ikke spille de andre, f.eks. er belønningsvideoen ikke tilgængelig så vil jeg ændre min anmeldelse til 5 stjerner
Young Girl Beautiful Festive Makeup Costume Stock-foto ...
Dette spil har alt undtagen hop, eller hvis vi bøjer, skulle jeg ikke være synlig
Jeg har spillet dette spil i næsten FEM ÅR! Jeg nyder virkelig løjer, og jeg ville ønske, at vi kunne dekorere vores egne skind gratis (det betyder ikke, at du kan med én dollar lol) det er mit eneste forslag, forbliv sund, gud velsigne dig
var meget god, indtil jeg skulle købe et andet niveau. og det kunne være bedre, hvis læreren rent faktisk jagtede dig. Jeg slog de gratis niveauer på én nat, hvilket giver mig ingen grund til at fortsætte med at spille.
+w
Den smider mig ud ad spillet heletiden
Scary Teacher 3D Симулације yrn
Det er uden tvivl et godt spil, men det er meget grusomt, og grafikken er ikke særlig god, men jeg forventer, at grafikken er dårlig, fordi den blev lavet i 2015 eller 2016, men derudover er den virkelig god.
Jeg kan godt lide spillet... Sagen er..Det giver ingen mening...Jeg ved ikke, om dette spil bare er til grin..Det er også en smule laggy..Det ved jeg ikke Kan virkelig anbefale...*No Offense*
GÅ TIL KAT-NIVEAU, OG DEN ER IKKE DEN DER! Mine børn har brug for hjælp til dette spil, men jeg kan ikke hjælpe dem, når det fejler. Når jeg spiller katteniveau, kan du ikke engang samle katten op, fordi den ikke er der. Dumme spilfejl. Løber og prøver at åbne en dør, men kan ikke, så jeg bliver fanget. Hvis hun jager dig ind i hækken, kan hun fejle gennem de sidste to! Efter at have læst andre anmeldelser, indser jeg, at folk har de samme problemer! DISSE SKABERNE SKAL KOMME TOMMEL UD AF DER MEN OG FIKRE NOGLE TING!!!!!!!!
Franker altid Mr sofa og det er fantastisk og har en masse opdateringer det er super fantastisk og sjovt at spille😂 og spillet giver mig en ny opdatering og Thorns of Amazing niveauer og lad det være et spil😊✌👍🙋🏻♀️
Scary Teacher 3D הדמיה bohw
Jeg elsker dette spil så meget, fordi det giver dig evner som ekstra energi, nysegas, dansegas og lattergas, som du kan bruge på ms.t og tjene mønter til at købe ting, du har brug for. Der er også kapitler. Der er specielle kapitler, vinterkapitler og mere, du kan også samle stjerner for hints. Der er også et billede af en dreng, du kan vælge en karakter, karaktererne er Nikki og Tani. Nikki er drengen og Tani er pigen.
Jeg ELSKER DETTE spil, det giver dig så sjove ideer at lave på en lærer, der er ond mod dig. Det er super sjovt, fordi du kommer til at løbe rundt i huset og udforske på samme tid, som du laver løjer, og jeg elsker det, hvordan du kan smide en kage i lærerens ansigt, det er så sjovt. Jeg kan også rigtig godt lide det, hvordan du kan sætte hår remover i hendes shampoo for at få hendes hår til at falde af. Jeg har bare ingen ord, som om jeg bare ELSKER DETTE SPIL. Fortsæt det gode arbejde. 👍☺😀
Jeg elsker dette spil, fordi det gerne har en masse drinks og stjerner, jeg kan bare ikke se dem, men det vil være en masse problemer, når ms t er der lige ved siden af dig, det er godt, når hun kører, det fejler, hun er antag at bare løbe ikke stå ét sted jeg mener det skræmmende og alt men godt det fylder jeg mener som når jeg løber væk fra hende Det er som om hun ikke er der mere og bare fordi jeg siger det betyder det ikke at alle vil sige det, men hun er bare for meget, så jeg skal lege mormor
Jeg elsker spillet, men sagen er, at multiplayer-tinget stadig ikke er ude, og jeg vil virkelig gerne spille dette med venner. Jeg ville elske det, hvis du kunne tilføje det lige nu. Jeg spillede dette i 3 år, og det er stadig ikke udkommet.
Jeg havde 30 stjerner, 1700 mønter. Jeg gik tilbage til spillet, og alle mønter og stjerner var væk
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash Simuliaciniai zsd
Jeg giver det tre stjerner, fordi da jeg downloadede, tog det omkring en time bare at downloade, og da jeg spillede spillet, er de fleste ting virkelig svære at finde, og de fleste af værelserne er også. Jeg ville elske at have en mulighed for at have en tutorial for hvert niveau.
Jeg kan ikke engang spille på min mobil! Hver gang der står "Loading", bliver min skærm sort, og den tager mig ud af appen! Venligst ret dette lige nu, jeg er sååå frustreret! Og jeg ville virkelig gerne spille dette spil.
Scary Teacher 3D Симулятори agi
Jeg kan virkelig godt lide det, det er bare, at når du drejer skærmen, tager det en milliard omgange bare for at gå derhen, hvor du vil hen, så det, jeg kommer til, er, at det er fint, bare at dreje skærmen er svært
Det er godt mega godt